Etiketter

Strikking (13) Inspirasjon (5) Garn (3) Jul (3) Kostyme (2) Familie (1) Hjem (1) Kaker (1) Mat (1)

mandag 23. november 2009

I siste liten - dragekostyme


Dagen før Halloween gikk jeg, noe naivt, innom Birkemo i Stavanger for å kjøpe dragekostyme. Eldstemann hadde gitt beskjed, god tid i forveien, om hva han ville kle seg ut som. Men selvfølgelig var de utsolgt for dragekostymer (og stort sett alle andre kostymer for den saks skyld):P Jeg er ekspert på å vente med ting til siste liten og ei heller denne gangen var det særlig lønnsomt. Så den som måtte sitte oppe halve natten for å sy dragekostyme i filt, det var meg (jeg har ikke symaskin). Selv om det ble en ganske forenklet utgave så ble jeg ganske fornøyd. Til barnehage karnevalet i februar har jeg tenkt å utvide kostymet litt. Kansje sy noen flere tagger på hodet til en hettegenser:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar